Epitaph + Spotify = <3

Skivbolaget Epitaph records har nu signat med Spotify. Det här är det bästa som har hänt på länge. Jag jublar av glädje. Mitt liv framöver kommer bli underbart.

På Epitaph records ligger band som Motion City Soundtrack♥, Escape The Fate♥, The Matches♥, You Me At Six♥, Rancid♥, Bring me the horizon♥, I Am Ghost♥ (som jag förövrigt förbannade Spotify senast igår över att de inte hade), From First to last♥, Gallows♥,... Jag kan hålla på så här länge. Underbart är det iaf. Särskilt Motion City Soundtrack♥. ÅH SÅ JAG HAR LÄNGTAT. Jag älskar spotify.

Nu kan jag lyssna på låtar som den här och den här.
Vill ni ha en fullständig artistlista från Epitaph ligger den här.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback