destruktivitet

Jag är fortfarande sjuk. Hallå hallå? säger jag på det. Min syster är borta i ... nånstans. Jag har inte så bra koll på henne. Mina föräldrar är i Innertavle i alla fall. Många är hos Anna och firar henne. Det är inte jag. Många människor + sjukdom går inte ihop. Jag sitter här och snörvlar och tycker synd om mig själv. Ingen form av umgänge. Inte ens internet-wise. Nils lanar ikväll. Lovisa är på bröllop. De flesta andra har troligast varit/är utomhus. Idag har det varit ca 35 grader celsius i solen. Det är fortfarande sjukt varmt. Det gör mig arg. Jag gillar värme och har längtat efter sol hela vintern, men jag vill inte vara sjuk i värmen. Jag vill vara frisk. Det är nog inte vädrets fel, men nog så illa ändå. Jag tänker vara arg och spela musik på itunes (och inte spotify) som jag inte spelat på länge via min Sharp system-7700. Där har ni det. Det visste ni inte va? Jag ska döva ut ljudet från Nordic rock vid kajen som färdas längs älven. Jag tänker alltså bara sitta här, tycka synd om mig själv, skriva om helt värdelösa saker jag pysslar med och skryta om mina b-grejer tills jag går av.

Lycka till med läsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback