Bloglovin

Jag är inte superbloggläsarn.. jag följer ca 30 bloggar. De flesta av dem uppdateras ungefär aldrig. En del av dem uppdateras 5 gånger i minuten. Jag har inte läst ett enda inlägg på hela dagen. Då kommer man hem. 39 olästa. I min värld är det myyycket på en dag. Jag orkar aldrig mer än ca 10 i taget. Därför uppdaterar jag så ofta som möjligt för att hinna läsa några innan det kommer fler. Jag taggar INTE att ta mig igenom 39 inlägg. Om jag inte skyndar mig har de snart förökat sig. Jag hade massor att göra idag ju. Varför jag skriver blogginlägg då vet jag INTE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Har också Bloglovin men ingen skriver nått.

2009-05-09 @ 20:05:35
URL: http://josefinadolfssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback