woho.

Det är en kvart kvar. Ska jag slänga min kvart? Jag är riktigt jävla less nu. Jag har träningsverk i hela kroppen och dessutom är jag rätt mörbultad efter den här natten. Min kropp kommer inte orka bära mig runt i några timmar till, men jag är så sjukt jävla rastlös. Om nu världen ska kollapsa borde den göra det nu, så slipper jag vela.


Kan inte någon bara åka ner på stan och ringa mig?
Ingen tänker nu: Nej det där ska inte jag ta åt mig av. Alla ska ta åt sig. Bra kom hit nu.
Om jag inte svarar ska ni ringa mig igen. Jag hör inte så bra.

(Jag skulle ha ringt just dig *pekar på dig* och velat umgås med dig nu om jag hade pengar på mobilen, nu har jag inte det så det ligger på ditt ansvar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback