Produktiv.

Jag hade helt klart och tydligt bestämt att jag inte fick gå och lägga mig föränn jag gjort allt som skulle göras klart. Nu är jag klar. Produktiv har jag varit, men effektiv? Nja.

Nu är:
Rummet städat
Lakan bytta
Kläderna sorterade
Väskan packad
iPoden inte fixad men tömd och fylld igen
Olivia duschad
Josefins bloggdesign klar - i princip. Går inte göra något åt just nu.
Filmer hämtade
Låneböcker bestämda
Blixtlåsbilden gjord
Kameran tömd
Bilder upphängda
iPhoto lite mera utrensat
iTunes sjukt mer utrensat
Veckans band utbytt!


Bra gjort Olivia.
Ska jag nu sova så att jag är pigger när jag möter Sofia imorgon? Ska jag nu sova så att jag möjligen inte möter Sofia alls eftersom jag försover mig gånger tusen? Jag är i en velande position.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback