Matrix.

Ikväll gick Matrix på tv. Jag såg den alltså för första gången. Nu är jag impad och illa till mods. Fan vad jobbigt att få veta att allt varit en lögn. Gode gud. Jag skulle gå sönder. Jag går nog redan sönder förresten. Jag har ätit så sjukt mycket popcorn att jag mår galet illa.

Se filmen. Den var typ inte bra, men idén var cool. Det är en sån där film som man bara ska ha sett. Eller jo den var bra. Se den bara. Ett negativ är dock att jag inte kommer klara av att inte se fortsättningarna. Ojoj. Samla kraft. HOH tagga. Nu måste jag alltså se dem. Ja förstod ni inte det?

Har jobbat med min bilduppgift. Den är galet ful. Hahah men den är lite så där charmigt ful. Det är typ coolt. Jag vet inte vad jag ska tycka än. Ni får se den...... när jag har redovisat. Hahahh ojoj andas. Om nån vecka alltså.

Egentligen borde ni inte läsa inlägg som jag skriver på natten. Jag svamlar sjukt mycket om ointressanta saker på natten. Det tror jag att jag har sagt förut förresten, men det är fortfarande sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback