I'm leaving on a jetplane.

Men jag vet när jag kommer tillbaka faktiskt. Imorgon kväll. Mitt plan ner till stockholm går kolockan 7 imorgon.. jag måste alltså vakna halv 6. JAG, jag som är slöast i världen och aldrig lyckas ta mig upp på mornarna. Lycka till säger jag. Sen blir det en hel dag i Stockholm till klockan 5 och då bär det av hem. Hem och vända och ner på Folkets hus. Rock med Industri! Satan så jag taggar imorgon.

Min mamma är dessutom ganska generös. Hon gav mig 200kr i mobilpengar eftersom jag var för snål för att köpa det själv Sedan gav hon mig 500 till mat, tunnelbana och flygbuss. När hon gett mig det jag skulle ha satt hon och petade i sin börs.

Olivia: Sen kan du ju ge mig några hundra bara för att jag är så söt *haha*

Mor: *räcker fram en femhundring*
Olivia: :O :O :O huh? varför?

Mor: Ja men... typ för det du sa 

Jaja hon äger osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback