Blixt.

På tal om bilden med blixlås så ska ni få se den också.



Ska också nämna att jag skriver fler inlägg per dag än bruden som är längst ner på mest aktiva. Säkert några över henne också men jag orkade inte klättra på listan. För några månader sen trodde jag att man var störd i huvudet om man skrev mer än ett inlägg varannan dag. Nu är jag mognare, hungrigare och vet bättre. Med det sagt ska jag nog ta och sova lite ändå :*

EDIT: Klart nu är det någon helt annan längst ner. Nämligen GraderobsAnna, men jag skriver mer ändå. Så det så.

Kommentarer
Postat av: agnes,

läs det 10 gånger till och det blir ännu grymmare!

2009-03-04 @ 11:54:56
URL: http://baraagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback