Am I looking for a thrill?

Ni skulle fått bilder från Stockholm och Umeå Open redan nu om inte alla mina sladdar råkat ligga på övervåningen. Quick sum dock.

Industri Royal - Superhärliga och fullt ös som vanligt. Dock var publiken lite väl lame. Inte så mycket drag från vår sida. Jag sger vår därför att jag sög på att rocka. Kan bero på att det känns lite fel och random att göra sånt själv. Jag är för cool för det. I slutet blev jag dock så jävla less att jag inte orkade bry mig att jag lät som en ko och troligtvis såg ut som en också, så jag skrek och öste åtminstonde i lite lagom skala. Bra gjort av mig? Ja. Nu har jag äntligen skivan iaf.

John ME - Jag tänker inte säga något. Love is my drug är en skön låt, men resten låter exakt likadant. Mysigt men tråkigt.

Jay Reatard - Jag tycker att Jay Reatards musik är riktigt jävla bra. Helt fantastisk. Dock är det lite jobbigt när musikerna är tre lite för gamla snubbar med lite för mycket krull som tror att de är hårdare än vad de i själva verket är och headbangar på ett sätt som ser rent ut sagt vidrigt ut. Publiken var i mina ögon ingen höjdare heller. De hade säkert kul, men jag blir besvärad när publiken också är lite för gammal, lite för töntig, lite för full, lite för bondlurkig och dansar som att de var lite för höga på allt. Om jag någonsin dansar så måste ni slå mig medvetslös. Annars kommer jag aldrig förlåta er. Jag kom på mig själv att stå och bita på naglarna. Jag gör sånt när jag känner lite för mycket obehag. Jag ska nog helst avnjuta Jay Reatards grymma musik hemifrån alltså.

Nu har jag tydligen varit uppe i 19 timmar. Alltså går jag nog och lägger mig nu. Dagen har varit lång, men/och grym!

Kommentarer
Postat av: agnes,

DU MÅSTE HA SETT FEL, EN SKIVAPÅHANDENBILD lÅG UTE VID 22.45! JAG REKOMENDERAR EN ALLVARLIG KONTROLL I OWEE.BLOGG.SE-LEDNINGS SYN ELLER EN REJÄL FIREFOX UPPDATERING.! PUSS/ MVH baraagnes.blogg.se

2009-03-27 @ 07:40:40
Postat av: Sanni

sv: gjorde jag inte? men vi får gå på den dära galan och se till att alla som inte är där missar något ;)

2009-03-27 @ 08:10:17
URL: http://sanninystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback