We're as lonely as we wanted to be

Jag börja se Dress to kill. Sedan somnade jag i soffan. När jag vaknade såg jag lite till.. och somnade. Jag drömde så fruktansvärt obehagligt. Det var typ som ni vet ArosFortet eller vad det heter. Ett rum med en massa dörrar. Bakom varje dörr hade man någonting att lösa. Något från en saga. Alla sagor finns inte på riktigt dock. En del hittade jag på. Som den där lilla oskyldiga flickan som läste en bok där med folk blev styckade och sådant. Dit gick jag inte. När jag vaknade undrade jag om jag skulle få mat. Sedan somnade jag igen och drömde att jag fick sju blå eldar på aplotten. Jag fick något specialpris och skulle få äta middag med någon viktig person. Jag vaknade när mamma kom hem. Man skulle kunna tro att klockan var 5. Det var då hon sa att hon skulle komma hem. Klockan var kvart över 8. 20 över 8 for hon igen. Jag är bitter idag. Aja bajs osv. Ni tycker om mina inlägg. Jag ska se fortsättning på Eddie Izzard istället för att skriva blogginlägg om skit.

Det jag vill komma fram till är att.. jag fortfarande är bitter och att jag hatar hästar. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback