mog1

Hahaha lame. När jag får bestämma själv har jag inte bloggat någonting. Ja men jag.. är en upptagen brud. Idag har vi.. pimpat, och gjort bort oss. Nej förresten. Vi ägde. Vi äger alltid. Dock hoppas vi på ingen film så blir jag glad :'D Middag imorrn. Ny klänning. Nöjd Olivia. Bajsinlägg. Usch. Ibland skäms jag över mig själv. Typ nu. Jag skäms mer när jag skriver dåliga inlägg än när jag spelar dåligt. Jag borde lägga ut bilder men min sladd är i källaren, jag har inget redigeringsprogram och batteriet är dött.. jag borde ha en kamera imorgon dock. Fucking sprickor dö.

Nu ska jag begrava mig i skam. Vi ses imorgon. Middag som sagt. Jag ska vara snyggast. Som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback