And the feeling I get when I see your clothes

Jag var fruktansvärt bra på att sälja jordgubbar. Jag sålde dem med briljans. Alla var nöjda. Jag brukar inte vara så frispråkig av mig, men alla var så trevliga så det funkade bra ändå. Förutom tanten.

-Är de här jodgubbarna verkligen svenska?, fnös hon.
-Jamen självklart är de det!, sa jag och log.
-Ja du, jag är faktiskt uppväxt i Sverige!, fnös hon igen och vände sedan ryggen till och gick.

Jag skrattade inombords och fick anstränga mig för att övertala mig själv om att man inte får kaxa med kunderna. Jag är bra på självövertalning.

Min mor gav mig ett linne och en snygg tröja i helgen. Min mormor gav mig 200 kr för att baka en kaka. Hon gillar att hitta på anledningar att ge mig pengar. Nu ska vi åka bil i två timmar tillbaka till Skellefteå. En veckas jobb till.

Under tiden kan jag tipsa er om en SJUKT bra låt. Den heter 'Happiness is overrated' med The Airborne toxic event.
Spotifyanvändare kan lyssna på den HÄR. Ha inte dåligt tålamod om ni tvivlar. Efter ca 40 sek blir låten fruktansvärt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback