Sing to yourself

Det har varit en fin dag på stan med söt-agnes. Jag brukar kalla henne det för att hon är söt. Inte så att hon hör förstås. Det hade bara varit konsigt elleerhuurrriiss? Okej jag mår inte bra just nu. Jag har fått i mig för mycket socker. Jag HAR varit på stan med Agnes som är söt och det har varit najs. Vi äventyrade på tak, och lyssnade på musik i parken. Jag har köpt ett nattlinne åt mig och Mr. Panda. Egentligen är det en tröja men... den storleken var .. stor och jag ville bli av med presentkort. Sådant är bra? Förlåt skitinlägg. Igår var vi på bio, jag, Anna och Lovisa. Ice Age 3D. Det var mäkta mäktigt. Haha nej.. filmen sög. Buck var grym dock. HURSOMHELST har jag kvar massor av godis från igår = socker = psykisk överbelastning = skitinlägg <3. Imorgon fyller Daniel år. Jag har varit med på en present åt honom, men jag vet inte om jag ska dit. Haha fuck. Den var dyr. Enligt mig.

Äsch. Jag drar tillbaka till stugan.. = oändligheten nu. Två bilder. En på Agnes och en på Buck. Ni får gissa vem som är vem.


Kommentarer
Postat av: agnes,

Mr.Panda kommer stortrivas!

2009-07-22 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback