Updates are for losers

Gissa vad? Jag är i stan igen. Daniel fyller nämligen år idag. Så det blir Holmsund och jag har kameran i högsta hugg.

I natt drömde jag om en massa hemska saker. Bland annat att min mamma övergav mig, men min mamma är ingen kall, hjärtlös bitch. Min mamma är en sån som håller om mig när jag vaknar gråtandes.  Jag grät hela drömmen, och tillslut började jag gråta på riktigt. Det var längesen jag grät på riktigt. Min kropp kanske försöker jämna ut det lite grand? Jag vet inte alls vad som pågår, men det kändes som om jag hade 50kg sten i bröstkorgen. Huvva. När jag somnade om var det en massa lik överallt. SKÄRPNING.

Idag är jag nörd. Jag tror att nördmodet är ute för längesen, men ärligt talat... vem bryr sig?

(Jag fick just ett sms från någon i Lycksele som tror att jag bor i Stockholm. Världen skrämmer mig idag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback