LösningsOlivia

"Hacka upp maten och blanda det i en skål, så går jag och solar medans". Så sa han. Problemet är att pappa varken har skålar eller skärbrädor i sin lägenhet. På kranen i köket är varm- och kallvatten åt fel håll. Han har inget hushållspapper. Oftast har han inte heller mat, men idag hade han köpt hem lite. Godislådan fick agera skål. Toapapper på diskbänken blev skärbräda. Det finns många sosm skulle döda mig över det beslutet. Min pappa är nog en av dem. Bra lösningar är min grej.

 

Det ser extremlyxigt och.. inte fullt så lyxigt på samma gång. Underbart!
Gott blev det i alla fall. Pluspoäng.


Idag har jag krupit på golvet bland gammal läsk och öl. I en pöl. Jag har handlat åt gamlingar. Jag har kollat 0:or i hela butiken. Jag har också hållit i 46.000 svenska riksdaler i sedlar samtidigt. Mäktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback