Bildbriljans

Vet ni vad jag har? Photoshop cs4! Jag har photoshop igen! Jag har cs4! Jag tror inte att det kan bli mycket bättre nu alltså. Mitt liv är räddat. Jag har dessutom en mängd foton i min kamera från igår. Sladden ligger i stugan. Jag ska till stugan ikväll. Sen blir bilderna publicerade när jag når civilisation igen. Imorgon? Jag har dessutom köpt ett nummer av 'Fotosidan' som ska göra mig till en bättre fotograf inom nakenfoto, landskap, konsert, och dokumentärt. Jag är särskilt spänd inför nakenfoto-delen. Det blir spännande. Jag trodde jag var bäst på det redan.

På måndag ska jag börja jobba för två veckor framåt. För pengarna ska jag köpa mig ett rejält bra kameraobjektiv. Jag vet inte vilken sorts än dock. Ni får gärna föreslå något om ni vill. Om inte så inte.

Det är alltså bildbriljans idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ MIN VÄN :)

Hur myclet tror du att du kan köpa ett objektiv för då :)

Lite jobbigt ifall nån rekomenderar ett för 12k och du itne har det xD

2009-07-14 @ 12:53:43
Postat av: Olivia

Jag har ju obegränsat med pengar!

Nej men kanske inte 12k.. ett par tusenlappar. Inget överdrivet. Fast å andra sidan så anar jag att ingen kommer komma med nåt tips så det spelar inte så stor roll ;D

2009-07-14 @ 17:52:33
URL: http://owee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback