iPod-skrobbling-ledsen.

Jag är ledsen. Jag är sårad och bränd in i själen. För att vinna över Nils i Last.fm-skrobbling tar jag till alla medel. Vilket innebär att jag måste få min ipod att skrobblas för annars går allt för många hundra låtar till spillo och det kan jag inte tolerera. Jag läste att man måste synka sin ipod för att den ska börja skrobbla låtarna. Därför har jag nu suttit och avmarkerat mer än hälften av mina låtar i iTunes. Jag har bara 4gb (3,6 gb ca plats för låtar) och ca 8gb musik i iTunes. Nu är hälften avmarkerat och det ser förskräckligt ut. Plus att det tog en enormt lång tid. Min själv gråter. Kalla det i-landsproblem men det är jävligt jobbigt. FUCK YOU LAST.FM! FUCK YOU! NU MÅTTE DETTA FUNKA ANNARS BLI JAG ARG SOM ETT BI!

Men vad gör man inte för att vinna säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback