Cool.

Kolla jag cool.
Två timmar Olivia inte dator.
Poäng.
Nu Olivia tillbaka.
Olivia klurat vilka låtar Kent bäst.

Olivia meddela Agnes dem.
Olivia meddela bloggen dem.

1. Socker
2. Utan dina andetag
3. Beskyddaren



Nejmen srsly det tog tid att klura ut vilka låtar som ligger i topp tre. Jag gillar inte att sålla bland Kents låtar men nu har jag haft flera veckor att tänka och kommer här med resultaten. Nu ska jag meddela Agnes på riktigt (även om jag vet att hon läser min blogg eftersom den är fantastisk). Det är lite saker som jag måste påpeka för henne tror jag. Eller jag vet inte. Jag ve inte varför jag skriver det heller för det är det ingen som behöver veta. Have fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback