We don't go to Ravenholm.

Nu är jag så jävulskt trött! Jag vill bara lägga mig ner och sova för alltid. Det här är sensation. Klockan är före tolv och jag VILL sova. Dessutom är det helg. Jag tror jag måste vara sjuk eller något.. Jag ska iaf lägga mig ner ett tag. Om jag klarar det ska jag ta mig upp och spela lite i Ravenholm sen. Ja jag har tagit mig till Ravenholm. Egentligen är jag nästan besviken på att de tog så lång tid, men det kan bero på att jag antingen lessnar, ger upp eller får för mycket panik så att jag måste ta pauser hela tiden och inte spelar särskilt ofta.

Varför skäms jag över att inte kommit långt i ett nördspel? Varför skriver jag ens om att jag spelar nördspel? Det är ju bara nördigt.

Jag är för nördig och min blogg börjar bli för vardagsbloggig. Usch. Dessutom märks det att jag har tråkigt. Jag bloggar alldelens för mycket när jag har tråkigt. Jag tycker synd om mina bloglovin-prenumeranter. Ja det är sant. Jag har sådana. Bli en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback