Walking alone in sunshine (etc.)

Jag orch vädret borde typ bli kompisar. Det har varit molnit, strålande sol och regn och det under loppet av en timme. Jag har varit här i två, men den senare har jag suttit här så jag vet inte riktigt hur himlen har sett ut. Jag insåg idag iaf att ajg inte alls har någon koll på vem jag är. Ni tror att jag har sagt det förut. Nej det tror inte jag har. Jag har sagt saker som att jag inte vet vem jag VILL vara och att jag är många, men nu vet jag inte alls med mig själv. Håjjhåjj vad krångligt det ska behva vara. 

Jag är iaf på stan själv. Planerade hela morgonen att vara här SENAST 2. Slutade med att jag kom hit tre ca. Tur var väl det. Jag gillar faktiskt att gå på stan själv. Det brukar börja med att jag antingen är för slö eller sen för att orka eller hinna ta kontakt med någon, men ajgtycker om att gå själv också. Man får gjort det man ska göra, går dit man själv vill och behöver och kan gå och flanera filosofiskt en stund. Sedan kan man hinna möta lite trevligt folk på vägen. Det har jag också gjort. 

I slutändan hamnar jag ju ändå alltid här dock. Rastlös på biblioteket i en timme. Sedan både vill och måste man dra härifrån också. Jag ska stanna i stan till halv 7. Hur taggande är det? Nja, men jag hittar på nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback