I will eat more leaves than I should.

Jag sitter och tittar på Dress to Kill. Som jag gjorde igår också. Innan det var det sjukt längesen jag tittade på Eddie. När jag nämnde det för Agnes påstod hon att Eddie Izzard är överskattad och inte alls så kul. Tycker man inte att Izzard är det absolut roligaste som finns så är man definitivt mentalt rubbad. Det finns ärligt ingenting jag kan skratta åt så mycket, länge och för 50 000e gången som Eddie Izzard. Han är mannen. Här är några av mina favoriter. Om ni inte kan dem utantill redan så SKA ni se alla fullt ut. Så är det bara. Orkar ni inte det (cep) så måste ni se första iaf. Så är det bara.

Eddie är inte bara rolig. Han är dessutom genialisk och fruktansvärt cool. Jag ska bli stå-uppare och action-transvestit när jag blir stor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback