Jag kastar sten mot solen för jag hatar den.

Jag sitter här och lyssnar på Håkan Hellström. Jag försöker. Jag VILL verkligen tycka om honom. Jag älskar redan hans låtar. Det har jag säkert nämnt förut. Jag tycker om hans låtar. Både texter och musik, men hans röst. Jag försöker verkligen tycka om den, men det är svårt. Jag har hört inställningar som: "Men det är ju den som gör honom speciell, annars skulle han låta precis som alla andra". Ja det är nog sant, men det skär ändå. Jag tycker bättre om honom nu än vad jag gjorde för kanske en månad sedan, så det går framåt. Det är därför jag sitter här och verkligen försöker vänja in mig med rösten.

De jag gillar mest just nu är väl:
Här kommer lyckan för hundar som oss
&
Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig 

Så nu tycker jag att Agnes och alla andra möjliga Håkan-älskare ska tipsa mig om vilka låtar jag borde lyssna på.

Det här är mitt nästa mål i livet. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: agnes,

Hurricane gilbert och kärlek är ett brev jag skickat tusen gåner är två måsten! Sedan är låten 17 år, så jävla bra att man vill gråta. : D

2009-04-05 @ 18:41:37
URL: http://baraagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback