I will drown in the fear.

Jag tror nog att jag hatar fredagar. Jag har käkat middag här nere. Innan min mor for sa hon: "Kom ihåg att ta upp skräpet sen annars kommer det börja lukta rutten fisk här nere... också." Agnes har har varit förbi ett tag. Hon for dock hem till fots innan det blev allt för kallt. Resten av kvällen ska jag spela onaturligt hög musik och låta mitt skrivbord se ut såhär:


Det här räknas inte som att jag sitter och visar vad jag äter/ska äta. Det räknas som att jag visar vad som står på mitt skrivbord. Fast egentligen bryr jag mig inte. Jag skriver vad fan jag vill.

En del kanske tycker att jag borde vara och festa på ersboda om en kvart om jag nu tycker att det är så lame att vara hemma. Det tänker jag inte.

Ibland tror jag nästan att mina föräldrar vill att jag ska tonårssupa, men de är inte fullt friska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback