Frightful.

Pojken är en riktig konstnär. Se bara så fina porträtt han har gjort av mig.


Texten läses: Without hoes life would be fucked up!

Jag hoppas att folk inte ser mig så där. I så fall blir jag nästan ledsen. Nej vad säger jag? Det är ju jättevackert. Vänta? Jag är bara förvirrad. Nog är jag väl snyggare än så där? Även om det är svårt.

Den första är iaf ja.. mig när jag har ätit lite för många bullar. Nummer 2 föreställer mig och min biscep. Den tredje är jag tagen ur minnet. Jag tror att det är cutsår det är tänkt att jag ska ha på överarmarna, men jag är inte riktigt säker. Det har vi förresten redan kommit fram till en gång att jag tydligen cuttar mig i nacken. Det finns uppenbarligen en massa metoder för det där som jag inte hänger med på. Nils är dock en expert på området. Här om dagen cuttade han sig med en sax. Det är sant jag lovar.

Jag tror att det här klassas som Dadaism.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback