Fräscht

Idag gick jag och Lovisa förbi Rost. Där satt Henrik Schyffert och Johan Rheborg och käkade. Det var chockande. Valborg firas med att jag och min far drog ner och såg dom på Big Comedy. Johan Glans och David Batra var självklart i särklass bäst. Jag älskar Johan Glans av hela mitt hjärta. Trots att jag har hört att han är mycket kortare än vad man tror blev jag ändå chockad. Han är faktiskt SJUUUKT kort. Haha najs. Puss.


Jag tycker att Valborg är överskattat. Har aldrig gillat majbrasor. Valborg fortsätts alltså inte hyllas på campus utan hos Nils. Sakna mina kvällsinlägg.

Kommentarer
Postat av: olivia

Hejj! OMG! heter du oliviaalm?? det gör jag också!! fett coolt! :D

2009-05-18 @ 10:03:41
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback