Efterskall

Jag lever.. typ. Stark insats.

Jag anar att folk som inte vet mer än att jag springer kan tro att jag är värsta löparen. Det är jag inte. Visst jag springer ganska ofta, eller ja allt är ju relativt. Och jag springer bra, om man jämför med hur jag sprang i början. Men jag är väldigt försiktig med att ge ut tider och sträcka på hur jag sprungit. För ärligt talat så ligger jag väldigt medelmåttigt till. Det känns sådär. Men som sagt.. för typ lite mer än ett halvår sen tror jag inte det fanns någon som kunde tro att jag skulle ge mig ut på springturer frivilligt. Jag och fysisk aktivitet har aldrig kommit överens med varandra.

Jag undrar om det finns någon där ute som tycker det är intressant att veta när jag springer och hur... jag tror inte det. Nu blir det att andas resten och ta det allmänt chill resten av kvällen. Jag tänker inte plugga matte kvällen innan prov. Då blir jag bara förvirrad. Gud vad jag inte vill ha mer prov.

Jag får mjölksyra i armarna av att skriva. Musklerna orkar inte mer. Nu får det vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback