Otanjobi omedeto gozaimasu.

00.00



HAHA SÖT HON ÄR <3
Nu ska jag fylla på med gratulationer till mig här. (Inte de jag fick i förskott för sådant är lame). Det ser lite tomt ut än så länge. Skynda på. Jag är otålig.







I mejlet låg den här coolingen:


















Sms:
Grattis! :D /Anna
Grattis! /Lovisa
GRATTIS! :D /Anna
Grattis!!! Från ett typ ungefär exakt 20 graders göteborg ;) <3 /Sofia
GRATTIS PÅ 16års DAGEN!! Hurra hurra hurra hurra för dig på din födelsedag :) Present är på väg. Hoppas du har en toppen bra dag! Stor kram från mig /Jenny

Kommentarer
Postat av: rebecca

Ojojojdå! vem står där och grattade dej 00.06 igår natt ?

2009-04-16 @ 00:27:54
URL: http://barabecca.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback