TUGG!.

Jag och Agnes har gjort en deal. En bild varje dag. YEAH. Nu ska jag leta. Idag har jag ätit en macka. Den var god. Imorgon ska jag äta en till macka. Lovisa föreslår att den ska vara mjuk. Det håller jag med om. Sedan blir det torsdag och då kommer Daniel hem. Han ska få en macka i välkomstpresent. Jag ska göra den själv. Då blir han glad och tjock säger Agnes muntert.  David Roos visar en bild på ett öga. IUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHAAHUHUHHIHIHI. David hälsar:  "Lev väl!". Vad han menar med det är rätt oklart och man får tolka det precis som man vill. Allt är ju relativt. Vad nu det har med saken att göra. Lovisa skrattar och tycker att det här är konstigt. Det tycker inte jag.

Sist men inte minst vill jag hälsa en stor PUSS till alla mina 700 unika besökare. För ni vet ju att jag älskar er alla för de ni är.

Kommentarer
Postat av: Besökare

(A). Finfin blogg! <3

2008-10-14 @ 13:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback