Skellan.

HOHHO jag sitter i en etta i Skellefteå. Det är coolt. Ni är suckers. Status på mig osv. När jag kommer hem ska jag ta min lön och köpa en Gangsterkeps. Nej det ska jag inte.. eller jo. Varför ska de vara så förbannat dyra? Jag kanske köper en fakig wannabe ist? Asså ni får se sen hur jag gör helt enkelt. Jag kommer iaf bli coolast i stan om jag göre. (Både Ume och Skellefte) MHM- ACDC släpper sitt första album på 8 år nästa vecka och tvn har träffat deras frontfigur och talar engelska helt förskräckligt. Så där som bara svenskar som tror att de kan engelska kan göra. Det är riktigt skärande i öronen så jag tror jag smashar tvn snart. Annars börjar jag skämmas allt för mkt.

Far vår förklarade iaf för min syster idag att datorn piper för att den vill tala om att hon failar.

Hejhå på sovandet. Imorgon blir det friska tag och ba TJA till jobbet innan jag måste hem igen. HUHU! ahblä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback