Request.

Jag sitter och lyssnar på må-bra musik. Problemet är detta: Jag har bara ca 2 låtar på den spellistan. Med må-bra musik menar jag musik som jag lyssnar på när jag vill bli på bra humör. Ibland när jag mår piss vill jag lyssna på musik som skriker och som bara gör det värre och må bra på det viset. Så är det inte nu. Jag requestar riktig, glad och bra musik. Gärna synthar. Tror jag. Nej jag accepterar absolut inga jävla pop låtar. Rock ska det vara. Om ni tipsar mig får ni en kram per tips okeiis?

Kommentarer
Postat av: agnes,

vi kan skriva en måbralåt med shortcut? DET BLIR GREAT :)

2008-10-26 @ 14:30:20
Postat av: Alina

Godagens! kikar in:)

2008-10-26 @ 14:35:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback