ExtremeBloggMakeover. Skit. Ehm. OVERDRIVE. Nej överdriva menar jag. Och.. soon to be raderat.

Nu tror jag att jag skiter i alla begränsningar jag har på skriveriet i min blogg. Jag ska sluta bry mig om vad jag skriver. Jag ska bara skriva jävel. Jag hatar hatar när folk gör så för det är så extreeeeeeemt tråkigt men whatever. Jag får blanda. TJIHO det här var det roligaste inlägget jag skrivit på länge så jag känner hur det börjar bra men vafan. Från och med idag skriver jag om ALLT jag känner för. Dock ska jag aldrig skriva inlägg som:

Idag käkade jag en macka till frukost och sedan cyklade jag till skolan. Det var tråkigt för matten var jobbig. Sedan cyklade jag hem igen och såg på tv. osv.

NÅGON MÅTTA FÅR DET VARA.
Jag ska börja med att skriva något så underbart som: HEJ! Idag jag ba: näe.
asså jag orkar ärligt inte. Här är min tycka lista för idag:

-Jag tycker att jag och Johan Palm ska gifta oss NU. Olivia Alm Palm. Det kommer bli sjukt snyggt och oerhört trendigt.
-Jag tycker att Daniel ska komma hem. Okej han for igår men still... Jo.
-Jag tycker att jag ska sluta göra saker som jag mår dåligt av. Vilket alltså inkluderar att gå till skolan. Att försöka umgås med fel människor och sånt. Framför allt måste jag sluta betala för att må piss. För sånt kan ju bara suga.
-Jag tycker också att världens bästa lärare (åtminstonde som personlighet) heter Monica Näslund tror jag. Hon ska få en massa applåder av mig. Alla andra lärare kan... gå hem för de suger stenhårt. Okej inte alla men... de flesta.

-Jag tkr också att jag låter allt för deprimerande när jag skriver det här men... jag tror jag rensar bort några punkter när jag är klar. Jag mår faktiskt inte så dåligt som man kan tro. Eller jag mår sämre än vad många tror men då har de inte läst någonting och ja dom tror inte så mkt. Ingen läser detta ändå och det är därför jag släpper alla hämningar. Fast.. jag asssssssåååå jag vet inte vad jag skriver jag bara... nej. Jag publicerar nog inte detta överhuvutaget för att nej. Jag vill egentligen inte att folk ska veta hur jag känner men jag vill kunna skriva. Jo det är som den där låten. "I wanna wright but there's a consequence that all my friends read everything I do and I say. I don't need a razorblade. All I need is sounds of ecstasy." För så dåligt mår jag inte. I och för sig skulle jag aldrig skriva, eller göra, något så fånigt som att ta livet av mig eller cutta mig för den delen om jag mådde så illa. För sånt är bara... fånigt. ehm... JAG VET INTE VAD JAG SKRIVER. JAG ÄR TRÖTT OCH JA. Jag vet inte ens varför jag skriver något överhuvudtaget. JAG SKA SLUTA NU. Troligst raderar jag det här snart och troligast kommer det snart ett inlägg om hur stört det här inlägget var. Så ah. Look forward to it ingen.

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha du är så cool olivia :)

2008-10-04 @ 19:16:20
URL: http://baraagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback