Snö.

Idag ligger det ett fett jävla snötäcke ute. Jag förnekar fortfarande att det är vinter men det verkar inte som att min plan kommer att lyckas mycket länge till. Hur fan kom all den här snön helt plötsligt loch vart tog hösten vägen? Jag tycker att det känns som att det inte varit höst än. Det är sorgligt för jag gillar hösten. Idag är det egotema så förhoppningsvis får ni er en snöig egobild. Det ska ni vara stolta med. Jag satt hela natten igår och lekte med en ny design som jag lägger upp senare idag. Hoppas den uppskattas. Typ. ÖHÖHÖHÖH nu ska jag sluta vara sån, Hur det nu är, och ta farväl. I hate snö så kanske inget ego med det. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback