HEHE.

NU ÄRE SVENSKA IGEN! Eftersom jag började 20:41 förra söndagen så äre nu fritt fram för svenska igen. Jag har längtat faktiskt. Skyltsöndigt party dagen till ära. Det gillar vi. Dock blir jag förvånad över hur pass alla trängdes för att få sig en skymt av Daniel Lindström, Carolina Miskovsky och Caroline af Ugglas. Avskyvärda artister alla tre enligt min mening, men alla tänker uppenbarligen inte som jag. Dagens höjdpunkt var självklart Minervaskolans lågstadiekör. Det måste varit ett stort ögonblick i deras liv. Jag avundas dem. Min glass kommer så fort jag orkar hämta hit kameran.. det orkar jag inte -.-'. Jaja ni får se. Imorgon blir det iaf pepparkakshusbak. Det gillas enormt och min mamma äger din bara så du vet. Pusshej som vi säger i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback