Drömmar är till för att uppfyllas.

Så, Jag är själv på 15e Mars spelningen. (Vilket är helt absurt eftersom jag aldrig skulle fara utan Karlsson och det är jag som är borta så att vi missar det medans hon är hemma.) Där är också The Man (Jag föredrar för min värdighets skull att han är anonym). The Man talade till mig. "Är du lite tjenis med Royal storleken?" frågade han mig. (Ja, mitt undermedvetna är perverst men det är inte så det ska tolkas). Jag skrattade och frågade varför han trodde det, men istället för att förklara detta för mig började han dansa tango med mig. Sedan stod alla i en ring. Eriksson och My hade ett litet flirt-moment där också. Min mormor skulle uppträda, och mormor och morfar körde skåpbil. 

Den här historian är helt ovärd att läsa om man inte vet vem The Man är. Det är det ingen annan än jag som vet.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

HAHAHA! det tog ett tag innan jag fattade att det var en dröm,, jag undrade vafan för tillstälning DU var på (a)
vem är the man? jag har två förslag...

2008-03-08 @ 05:49:26
URL: http://annakarlzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback