Den sj'lvst'ndiga kvinnan. Koh Lanta.

Jag tror att Busty Ugly Lonely Dwarf-Lady f;rf;ljer mig. Idag tog hon samma b[t som oss till Koh Lanta. Den b[ten tog ;ven en person som jag kallar Sexxi Boyioy, han hamnade sedan p[ samma hotell som vi. Det 'r typ s'mst f;r det g;r mig bara deprimerad. Det finns m[nga snygga killar i Thailand, men de 'r svenska turister allihopa. Eller okej det var tv[ br;der som jag tror var norrm'n ocks[.

Nu l'r jag i varje fall inte se varken Busty Ugly Lonely Dwarf-Lady eller Sexxi Boyioy n[gonsin mer f;r de 'r f;rsvunna. Jag kan dessutom tipsa er om att det 'r hotellet inte har svenskt tangentbord att v'lja p[ . Men jag kommer hem lagom i tid f;r att se MANDO ! Det 'r massa bra.

"Hur kollar man mägden ord?
Jag tycker det borde stå. typ ba: MÄNGDEN ORD ÄR: 124567, men det gör det inte. Pyttsan oxå.
"Pyttsat oxå" är ett fint uttryck det borde man börja använda samt "stjärt" för det är bara fånigt."

-Anna Karlsson, 14 jordsnurr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback