Applåder till min far.

Idag har min far köpt obegränsat internet hela dagen så det här är en lycklig tid för mig. Vi har bytt hotell från Sexxi boyioy (som jag har upptäckt än en gång sen sist) och bor nu på typ i princip samma ställe fast lite längre bort. Här hittade jag i en bokhylla (på alla hotell finns det en bokhylla där man kan lämna och byta böcker) fjärde Naruto boken så den har jag lagt beslag på. Den var mysig.

Här i värmen har jag hittat en utväg för tänkande. Det blir (nästan) bara en massa Lars Winnerbäck. Justnu är jag fast i Söndermarken och Där Elden Falnar, men det växlar till och från.

Det är stor hjälp mot restaurangerna som spelar antingen äcklig gammal pop skit (ex. Dragostea Din Tej, eller hur nu den stavas) eller country med en man som har en extrem Bob Dylan röst. Det är inte alls trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback