Bad.

5/6 - Första doppet för iår. Inte frivilligt dock.  Har jag nämnt att Daniel Eriksson är ond?, Men vad är väl en sommar utan att Olivia blir nerputtad i älven med kläderna på? Det är helt enkelt så det ska vara. Det har börjat bli en tradition vad jag kan ana.

Jag älskar Holmsund. <3. Där ska jag fan bo. Tobaksvägen 14. That's how it's done. På tal om tobak så har jag lärt mig älska General. Nu tror alla att jag har börjat snusa men så är inte fallet. Ni får klura ut resten själva.
Vi såg solnedgång och soluppgång och sedan sov vi några timmar. Sen blev det tivoli och slagg hos Karlzoni. Så nu är jag hemma och utmattad efter 2 dygn på rymmen.

Karlzoni kommer springande nerför min trapp. Vi ska rocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback