Språkresa.

Jag sitter och browsar billiga språkresor, vilket inte går framåt. Jag har nämligen klurat ut att jag verkligen vill fara på språkresa till Usa nästa sommar. Det billigaste jag har hittat var endast 2 veckor och gick på 15tusen. Ska man vara borta en månad blir det dubbla priset överallt och det är det verkligen ingen som kommer gå med på att betala åt mig. Dessutom måste jag hitta en vän med samma upptäckarglädje som jag som också måste ha vääääldigt generösa föräldrar. Vilket kan bli ett problem. Den här planen är dömd att falla men jag tänker inte ge upp. Ja alla är väl välkomna med tips om billiga eller bra alternativ om ni rest med något duktigt bolag. ehehhehwehehehehehehehahwhwhhwhwh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback