Amplified.

Igår vare Amplified! Helt underbart. Höjdpunkten var självklart att se Industri samtidigt som man blev intryckt i stänglset framför och totalt tappade andan. Både av järn i magen och av att tafsa på Joel. Det var så sjukt härlig stämning. Sen var det ju såklart Sugarplume Fairy, The breeze the breath, Kid Down, Three minutes madness, Blindside och Jupither. Självklart skulle jag gå och missa This night without men det gjorde inte så mycket, Indsutri gjorde kvällen.
Nu fick jag igen, min tur att ligga på umeåvimmel.

Bilder kanske kommer senare, om jag orkar, der blir ändå bara en massa damp just nu.

Såg också Get Real äntligen som är väldigt söt men väldigt förstörd.
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback