These are the things I think about when I'm alone without you.

Ingen ska skratta åt mej, jag har varit trött enda sedan skolan började.
Vi kan i alla fall konstatera att jag kan stryka "somna på lektionen" från listan över saker jag ska göra iår.
Lite snopet att somna och ändå tvingas lyssna på den entusiastiska Ronald Top i sitt undermedvetna. Men helt ärligt, So lektioner är verkligen det tråkigaste som finns. Tur då att Jonas fortfarande är så intresserad av filmen, trots att han sett den minst 6 ggr redan, att han inte märkte nånting. Jag kan pusta ut för tillfället.

Som vanligt om torsdagarna är jag smått irriterad på vårat klassråd och allt som har med det att göra.
Så jefla fldsafjsljlsa.

Okej damp. Jag har damp. Jag får damp. Det känns som att alla inlägg på senare tid har samma budskap. Jag har damp. Men jag får tydligen det ganska lätt justnu. Jag orkar inte tjata på men jag skulle uppskatta att inte vara så jefla.... nej det blir bara såhär varenda jefla gång. Det värsta är att jag måste blicka tillbaka på visdomsord från ett visst äckel och säga att han faktiskt hade en rätt ovanligt smart hjärna där någonstans.

Iaf PUSS PÅ ALLA <3s DAG
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback