The passion for you.

Jag ska skriva en deckarnovell, hittils handlar den om ett freak och inte särskilt mkt mer.
Om vi säger att framåt betyder att det går bra så skulle jag vilja tipsa om att rätt svar är ett helt annat håll.
Just nu ät jag hungrig och väntar på att min syster ska anlända så att vi kan sluka lite sushi.

Från och med nu kommer jag inte träffa Karlsson på 5 jefla veckor *dö*. Jag funderar på hur pass jag ska överleva det.
Och sedan har jag fått ännu fler dilemman inom hårfärg. Antingen blir dt blått, grönt, rosa eller syntetdreads.

Gud det här var intressant o_o inte.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Ska man svara på bloggkommentarer? isf hur? jag fattar inte (a)

en asså 5 veeeckor!!! Det är ju lixom huur lång tid som helst! Jag kommer dö när jag kommer hem och när jag äntligen får träffa folk ochså är DU borta! ingen smacksmack woord på hur länge som hälst! hur ska detta gå har du tänkt?

(=

2008-02-26 @ 14:06:58
URL: http://annakarlzon.blogg.se
Postat av: Karlsson

Ohyes! är redan på G med den fronten! haha det blir niice, ååh vad var länken du skickade? den gårinte att öppna :( fan vad nyfiken jag blev!

du skkrev ngnting som jag inte minns,, ngt på engelska.. jag svarar something, something, daark siide, something, something, compleete. ohyes!

2008-02-27 @ 03:01:27
URL: http://annakarlzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback