spenatsoppa.

Man börjar tänka när man lagar spenatsoppa. Jag har för det första kommit på att min soppa ser ut precis som en pöl med alger, den har till och med sånt fint grönt skum på ytan. Men det kanske är så det ska vara? Jag är inte så rutinerad på matlagning. Funderar också på om det finns ett sätt att hålla soppan varm på spisen utan att den kokar.
Sedan lekte jag djup och kom faktiskt på att man måste bry sig en hel del om någon för att kunna hata den. (Förutom om det gäller EXTREMA äckel, nämner inga namn XD ). Nej jag ska sluta leka deprimerad för jag är ändå inge bra på det. Den här dagen har hur som helst varit dhasdflslkfljkdsa. Nu peppar jag sova 4 dagar.

Men just nu tycker jag bara mest av allt att min syster ska komma hem.


Tittar på reprisen av Singing Bee av någon anledning.
"Vi möttes mitt i livet när mitt hjärta var bajs"

Jag tycker det var ganska klockrent.

(Ja jag skriver blogginlägg, ser på tv och lagar mat samtidigt)

Nu ska jag sluta leka att jag tror att någon kommer läsa det här och tycka det är intressant, för det är det inte
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback