Dear diary. Mood: Tired.

Och nu är klockan snart halv 1. Fan va tufft. På min diskbänk står en chokladfrestelse. Den är riktigt ljuvlig, men det är ju ganska uppenbart eftersom det är jag som har bakat den.

Imorgon peppar vi helt enkelt pulkadag. 

Karlsson loggade inte in idag. Jag ska se ett avsnitt Scrubs till och sen ska jag sova om hon inte har anlänt.
Scrubs är bäst. Eller näst bäst efter mig. Eller nästnäst bäst efter mig och Karlsson. Eller nästnästnäst bäst efter mig, Karlsson och min blogg. Scrubs är bra.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

haha ohyes! fast först kommer jag (a)
nejmen jag måste ha loggat in precis innan du loggade ut, sikken otur! men vi borde skypa gratis ju! :D fan vilken snilleblick jag fick! oh jag blir lite impad av min smarthet ibland..just därför borde jag komma 1:a, Almeen det är fel i din lista!

2008-02-29 @ 03:56:56
URL: http://annakarlzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback