Chocolat.

Jag hatar när vi inte har kakao hemma.
Så istället äter jag nutella och dricker oboy'.
Om det inte varit för att det är Lost på tv hade jag nog satt på Chocolat filmen.
Det är nästan lite skam att vi har haft den i minst 1 år utan att jag har sett den. Det är ju trots allt Depp.

SOMSAGT KARLSSON KOM HEM. Jag behöver dej ganska mycket just nu. Jag vill prata med en vettig människa innan jag får spel.

Det känns som att min hjärna inte riktigt är på topp. Jag babblar för mycket shiet.

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Jag säger detta: om du inte är inne på typ msn när jag är hemma så kommer jag att få SPEL! Du får se till att skaffa en datamaskin snabbt som skosulan.

2008-02-28 @ 01:17:04
URL: http://annakarlzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback