Bräntberget.

Idag skulle vi åka pulka. Jag vet inte hur mkt snö jag har fått i ansiktet idag. Satt sedan ensam på toppen av Bräntis och tittade ut över ett Karlsson-löst Marieområde. Det kändes inte bra. Jag kände mig ensam och värdelös. Det var inte smart eftersom det inte är sant. Jag är inte värdelös utan coolast i stan och absolut bäst på allt (inklusive att blogga). Bara mer eller mindre inte lika bra utan Karlsson. Jag tänker se  lite mer Scrubs idag för JD är förtfarande söt i säsong4. Och kanske blire till att se Edward Scissorhands eller Brokeback Mountain. Jag har inte bestämt mej för om jag är på bög-humör eller Johnny Depp-humör idag.

Kommentarer
Postat av: Ylva^^

Mmm, Men nu e det ju inte länge kvar tills karlsson e hemma ^^.
Taha Brockbac mountain XD. Å Edward Scissorhands e fin :).
Hoppas du har det bra i lågtbortaland!
Kram å grattis på namnsdagen Albin!

2008-03-01 @ 08:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback