Yesman!

Kom just hem från en liten biotripp med min kära familj. Yesman stod på schemat. Det är typ det coolaste filmen jag har sett. Klart man börjar fundera på att säga "Ja" till allting, men logiskt sett så blir det nog inte så. Jag ska nog ta åt mig lite ändå och öppna upp mig för möjligheter en aning mer, men inga krav tack! På vägen hem körde vi förbi Geografigränd. Där brinner det fortfarande. Är man respektlös om man fotar det? Jag ska fota huset imorgon när det är över tror jag. Det är starka saker som bli coolast ändå. Dessutom ligger min busshållplats precis utanför huset. För imorgon blir det mellandagsreashopping. Det jag hatar mest med att gå ensam på stan är att man känner sig ännu mer udda en vad man är. Grejen är väl dock att jag inte bryr mig om jag ser folk ensamma på stan. Inte ens hinner jag kolla upp om dom är ensamma eller inte. Dessutom är det kanske bra för självkänslan det med. Nej kanske inte men jag är positiv. Jag är alltid på 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback