8.

Jo ja jo. Jag brukar inte göra listor, men Sanni var ju så vänlig och utmanade mig så jag känner at jag sviker henne om jag inte gör det här.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 Favoritprogram
Scrubs
One tree hill
Simpsons
That 70's show
Heroes
Family Guy
2 1/2 men
Higurashi no naku koro ni (Inte på tv i Sve men we)

8 Saker jag gjorde igår
Skolade
Degade musik
Tittade på OTH
Tittade på Skip beat.
Plockade ihop pusslet T_T
Städade
Skrattade
Peeling

8 Saker jag ser fram emot
Jullov
Nyår
Uppcon:09
Sommar
Japan
Språkresa
Konserter
Gymnasiet möjligtvis

8 Favoritrestauranger
Sabushi
Bamboo Palace
Eastern Palace
Nejmen vi taggar Junkos i vår
Golden Hits
Någon med Mongolian Barbecue på Sture.
McDonalds x'D
Bamse foh sho.


8 Saker på min önskelista
Paraply <3
Mobil
Lösögonfransar
Presentkort på Carlings
Pengar
iPod Classic
B & J
PANDA

8 Personer jag utmanar
Lovisa
Agnes
Sanna
Fred
Ko

Ja goddag jag känner typ inga fler med bloggar. Jag vet att jag är patetisk ja. Nej det är förresten alla mina vänner utan bloggar som är patetiska. Fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback