Löfte.

Okejokej jag tror jag lovade mina julklappar. Med nöje.


Den här kalendern kommer att förändra ditt liv - Benrik
Inte Perfekt Men Fri Och Lycklig - (?)
Solen i ögonen - Dokumentär om Lars Winnerbäck <3
DKNY - Parfym plus Showergel
Presentkort - Åhlens
Presentkort - Sf bio
Väckarklocka - Ramones
Pyjamas
Lögögonfransar + lim
Kam
Halsband x2
Halsbandssmycke?
Eyeliner - Kanebo
Foundation, Rouge, Puder och borstar - ID
Barbapappasked
Stekankasugrör
Hello Kitty-klubba
Hårspännen
1000 cash

och mina kära 2300:- för såld vunnen kamera till mina föräldrar.
Just det sen har jag blivit lovad en Sony Ericson T700 när den kommer ut.

Jag tror det var allt. Intressant ey?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback