Angelic PRETTY.


Nu har jag varit och surfat lite på Angelic Pretty igen och.. OMG KAWAII! Jag dööööör så fint! Tänk att få strutta runt i de där dagarna i ända? ARGH när jag blir rikast i världen ska jag resa till Japan och frossa i fina klänningar. Förövrigt har jag nu bokat datum för min kära Alice Check Dress klänning. Nu har jag bestämt att jag ska köpa den för mina julklappspengar. Det är inbokat för beställning om cirka tre veckor. Kanske kan jag inte hålla mig och MÅSTE beställa den innan 12 men det vet vi väl hur bra jag är på att komma till skott så det blir nog inte så. Nu ska jag leta vidare.

Kommentarer
Postat av: elli

asså du har en jette fin blogg

2009-01-03 @ 01:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback