Hej jag heter Emoasiat.

Jag ska skriva ett inlägg. Det ska heta "Hej jag heter Emoasiat."
Jag brukar förbjuda mig att skriva deppiga inlägg. Men vettu va? Jag får också vara damp. För det får alla andra. Ohyeah. SÅ: Hej jag heter Olivia och det mesta är bajs. Jag hatar skolan oyeahoyeah. Jag känner att mitt sociala liv ligger på botten av en avgrund. Jag heter Olivia och jag hatar mina gener. Jag hatar även att känna mig otillräcklig. Jag hatar clowner. Jag hatar trångsynta jävlar. Om mitt sociala liv ligger i botten så ligger min ekonomi i Skåne, och ja jag är fullt medveten om att det finns människor som inte får mat för dagen. Jag hatar att ruttna i en håla. OYEAH! Namnet var Olivia och de ska bara bli bättre från nu.

Idag har jag lekt med Sanna, Tess och Ko. Well what'd ya think about that? Inte vet jag men du har inte haft cybersex med Daniel. Det har jag.


"Oh, and I heard a rumor that I died in a car accident. I didn't." 
Det gjorde inte jag heller kan jag påpeka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback